A F I Q Bobblehead Bunny
Bobblehead Bunny
Afiq Syahmi's Blog
about link home follow
Let's Chatting





Stats

Flag Counter
credit and thanksgyuu

Template Original made by : Jaera
Credit : css school image

| < Newer Post
Monday 24 November 2014 | 22:39 | 0 comments

Asalamualaikum....
Salam sejahtera....
Dalam beberapa hari waktu cuti ni rasa bosan....jadi, demi mengisi waktu lapang, saje tulis blog ini....





Aku ada satu cerita, ada suatu hari tu, aku tengah tengok TV, dalam pada tengok TV tu terdengar mak aku tengah cakap dalam telefon dengan kawannya. Dia ada cakap " saya terlampau kesian bila anak saya sakit sampai saya terlupa akan kesihatan saya." Dalam pada itu, hati aku rasa terasa sayu bila terdengar ayat tu. Sanggup dia lupa akan kesihatannya demi menjaga kesihatan anak-anaknya.

Oleh itu, anak-anak sekalian seharusnya menghargai dan menyayangi kedua ibu dan bapa. Banyak pengorbanan yang telah dilakukan oleh mereka. Sentiasalah patuh akan arahan mereka. Janganlah apabila mereka pergi baru hendak menangis. Biarpun kamu mengangis air mata darah sekalipun mereka tidak akan kembali semula. Harap semua pembaca dapat iktibar dari blog ini.

Syukran jazilan~